Geen lucky shots, maar blijvend succes.

Wat ik lever

Commerciële denk- en executiekracht. Binnen een concreet project met een kop en een staart. 

Mijn specialisme ligt voornamelijk op het snijvlak van commercie en digital. Voorbeelden zijn rollen als Manager E-commerce, (online) trade marketing manager of algemeen marketing management. 



waar ik voor ga

Het leveren van verbetering op commercieel en digitaal vlak. Als adviseur, interim manager of partner.

Geen ‘lucky shots’, maar blijvend succes. Commercieel succes is namelijk alles behalve ‘lucky’. Het is gebaseerd op concrete inzichten en afhankelijk van verschillende factoren. Het is de uitdaging om te analyseren waar de verbeterslagen zitten en hoe deze doorgevoerd en verzilverd kunnen worden.

Wat over mij

Een ‘altijd-aan-de-weg-timmerende’ levensgenieter met een ongeremde nieuwsgierigheid naar alles wat met commercie en het menselijk gedrag te maken heeft. Om die reden niet gemaakt om al te lang op 1 plek te blijven. Daarentegen wél in de wieg gelegd als interim manager! Op mijn 26e (op het hoogtepunt van de kredietcrisis) heb ik zeer bewust gekozen voor het ‘interim bestaan’. Ik bloei op van stevige commerciële ambities op de meest uiteenlopende plekken, maar ook van situaties waarin een interventie noodzakelijk is. 

In 2003 behaalde ik mijn bachelor of marketing en in 2010 mijn postinitiële master in Brand Management aan het European Institute for Brand Management. Ik studeerde af met de master thesis “Vertegenwoordigers: merkenbouwers in de dop of ongeleide projectielen”. Hierin toon ik aan welke leiderschapsstijl het meest geschikt is om vertegenwoordigers tot merkenbouwers te maken.

Koen Coppens

NEEM CONTACT MET ME OP

BINNEN 24 UUR HEB JE EEN REACTIE !